Moduł eKopia w Chmurze Asseco

Moduł eKopia w Chmurze Asseco to system automatycznego tworzenia kopii zapasowych na serwerach Asseco, który zabezpiecza przed niekontrolowaną utratą danych nawet w tak ekstremalnych sytuacjach jak pożar, powódź, kradzież czy całkowite zniszczenie komputera. Moduł szyfruje i zapisuje kopie bezpieczeństwa bazy danych mMedica w Centrum Przetwarzania Danych (CPD) Asseco o pojemności 10GB.

Moduł eKopia w Chmurze Asseco jest nowoczesnym rozwiązaniem, które umożliwia szybkie i wygodne, a przede wszystkim bezpieczne przechowywanie kopii baz danych. Proces jest w pełni zautomatyzowany, a w razie uszkodzenia komputera potrzebne dane można przywrócić w prosty sposób. Konfiguracja modułu dokonywana jest jednorazowo tuż po zainstalowaniu oprogramowania i sprowadza się do wskazania przez użytkownika folderu do archiwizacji oraz określenia częstotliwości wykonywania kopii. Na podstawie zaplanowanego harmonogramu system wykonuje kopie wskazanych plików i przesyła je do Centrum Przetwarzania Danych (CPD) Asseco.

eKopia w Chmurze Asseco to:

  • Bezpieczny sposób przechowywania danych dla wszystkich użytkowników mMedica.
  • Automatyczne tworzenie kopii bezpieczeństwa na serwerach CPD Asseco.
  • Autonomiczna aplikacja zapewniająca niezawodne i stabilne działanie.
  • Uniwersalny mechanizm umożliwiający wykonywanie kopii bezpieczeństwa różnych danych.
  • Bardzo proste uruchomienie i konfiguracja.
  • Zaawansowany system zabezpieczenia i szyfrowania danych.
  • Zoptymalizowana specjalnie do zabezpieczenia baz danych programu mMedica.

Bezpieczeństwo

Szybki dostęp do głównych funkcji

Najważniejsze funkcje modułu dostępne są na głównym ekranie. Służy on przede wszystkim do szybkiego podglądu stanu kopii oraz ilości wolnego miejsca, ponieważ po skonfigurowaniu systemu eKopia, nie wymaga on praktycznie żadnej obsługi.

Komunikaty informujące o wykonywanych działaniach są wyświetlane automatycznie

Prosta konfiguracja podstawowego harmonogramu wykonywania kopii

Konfiguracja systemu eKopia wykonywana jest jednorazowo tuż po zainstalowaniu oprogramowania. Utworzony harmonogram można dowolnie zmieniać w trakcie pracy systemu, zależnie od aktualnych potrzeb użytkownika.

Intuicyjny system przywracania danych zabezpieczonych w systemie eKopia

Zapisane dane można przywrócić w prosty i szybki sposób, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pliku na liście i wybór przycisku „Przywróć zaznaczone”.

Dodatkowe opcje dla zaawansowanych użytkowników

Moduł eKopia umożliwia monitorowanie transmisji danych oraz analizę historii zdarzeń, które zapisywane są w automatycznie tworzonym dzienniku.

 

Źródło: https://mmedica.asseco.pl/oferta/moduly-dodatkowe/modul-ekopia-w-chmurze-asseco/

Copyright © 2018 mMedica Info. All Rights Reserved.